Formularz zapytania

1. NARZECZENI

Imię i nazwisko/data urodzenia / numer telefonu kontaktowego

Imię i nazwisko/data urodzenia kontakt / numer telefonu kontaktowego


2. DATA I MIEJSCE ŚLUBU/WESELA

Preferowany termin ślubu/wesela (dzień / miesiąc / rok):

Preferowana miejscowość/okolice:

Miejsce ślubu:

 kościół w centrum miasta kościół w pobliżu miejsca wesela Urząd Stanu Cywilnego ślub w plenerze Inne

Miejsce wesela:

 sala balowa hotelu zamek dwór pałac karczma restauracja dom weselny przyjęcie w plenerze Inne


3. ZAKRES ORGANIZACJI

 Miejsce ślubu (znalezienie odpowiedniego miejsca na ceremonię ślubu) Ślub kościelny (pomoc w organizacji ceremonii zaślubin w kościele) Ślub cywilny (pomoc w organizacji ślubu w USC) Ślub w plenerze (organizacja uroczystości zaślubin w plenerze)

4. PRZYJĘCIE WESELNE

 Całonocne przyjęcie weselne - tradycyjne przyjęcie z tańcami do rana Koktajl/obiad lub kolacja weselna Przyjęcie tematyczne (styl retro, filmowy, hawajski, nowoczesny itp.) Sala na przyjęcie weselne (znalezienie odpowiedniego miejsca na przyjęcie weselne) Alkohol - organizacja i zakup alkoholu Bar alkoholowy - organizacja profesjonalnego baru i barmanów Kącik kawowy/herbaciany/cygar i whisky - pokaz baristyczny, kawowy itp. Tort i ciasta - doradztwo przy wyborze, zamówienie tortu i ciast Organizacja słodkiego bufetu Upominki dla gości / organizacja prezentów na stoły lub/i na pożegnanie Inne



5. STYL WESELA (proszę wpisać):


6. GOŚCIE WESELNI:

Liczba osób

Noclegi dla gości (liczba osób, dla których chcieliby Państwo zarezerwować nocleg)

 Transfer gości (odbiór gości z lotniska, dworca itp.) proszę wpisać poniżej ilość osób

 Transport gości na miejsce ślubu (transport gości na miejsce ceremonii/przyjęcia) - proszę wpisać poniżej ilość osób.

Liczba dzieci (planowana liczba dzieci na przyjęciu + przedział wiekowy)


7. TRANSPORT PARY MŁODEJ

 Limuzyna Stylizowane auto retro Dorożka Konno Motocykle Nowoczesny samochód Inne

8. OPRAWA MUZYCZNA

 Muzyka w Kościele/USC (oprawa muzyczna ceremonii zaślubin - wokal, skrzypce, kapela góralska, kwartet smyczkowy itp.) Zespół na wesele (występ zespołu, muzyka na żywo + częściowo z playbacku) DJ (występ na całym weselu lub części wesela) Konferansjer (prowadzenie przyjęcia, organizacja zabawy/konkursów) Atrakcja muzyczna podczas przyjęcia (występ zespołu np. jazzowego, góralskiego, latino itp.) Inne

9. FOTOGRAFIA I FILM

 Sesja narzeczeńska (wybór fotografa oraz sesja w wybranym klimacie i miejscu) Reportaż fotograficzny dnia wesela (wybór fotografa, organizacja reportażu z całego dnia) Sesja w plenerze/studio/w innym miejscu (wybór fotografa oraz organizacja sesji zdjęciowej) Reportaż filmowy z dnia wesela Teledysk (skrót z dnia wesela) Film specjalny (np. podziękowania dla rodziców) Wynajem drona Inne

10. DEKORACJA + OPRAWA FLORYSTYCZNA

 Dekoracja w miejscu ceremonii zaślubin (organizacja oraz nadzór nad przystrojeniem Kościoła/USC/miejsca przysięgi) Dekoracja Sali (organizacja oraz nadzór nad przystrojeniem Sali itp.) Dekoracja samochodu (organizacja dekoracji samochodu weselnego) Bukiety (bukiet dla Panny Młodej i świadka) Papeteria ślubna ( organizacja zaproszeń, winietek, menu, tablo, itd.) Dekoracja świetlna sali Butonierki (dla Pana Młodego, drużbów) świecące litery/napis Inne (np. preferowana kolorystyka dekoracji itd.)

11. DODATKOWE ATRAKCJE:

 Fajerwerki, lampiony szczęścia, pokazy ognia, lasery Pokaz tańca, kabaretów Fontanna czekoladowa lub alkoholowa Gry i zabawy Białe gołębie (wypuszczenie gołębi po ceremonii zaślubin) Bańki mydlane (przy wyjściu z ceremonii zaślubin) Płatki róż (przy wyjściu z ceremonii zaślubin) Profesjonalny pokaz tańca połączony z nauką tańca dla gości Karaoke dla gości Księga pamiątkowa (w różnych formach) - do wpisów gości weselnych Fotobudka Inne propozycje (jeśli mają Państwo inne propozycje proszę wpisać)


12. ŚLUBNA STYLIZACJA:

Stylizacja Panny Młodej:

 wybór sukni ślubnej fryzjer makijażysta

---

Stylizacja Pana Młodego:

 wybór garnituru i dodatków fryzjer

---

Stylizacja Druhen:

 wybór sukienek fryzjer makijażysta

---

Stylizacja Drużbów:

 wybór garniturów fryzjer



13. DODATKI ŚLUBNE

 Kurs tańca (pomoc w wyborze Kurs tańca - organizacja lekcji tańca dla Młodych lub tylko nauka tańca) Prezenty dla rodziców (pomoc w organizacji upominków dla rodziców) Opieka nad dziećmi (organizacja opiekunki dla dzieci/ animatorki czasu wolnego dla dzieci) Inne


14. PODSUMOWANIE

 Koordynacja dnia ślubu (obecność konsultanta ślubnego w dniu przyjęcia - przygotowania, ceremonia zaślubin, przyjęcie)Budżet (planowany budżet na uroczystości ślubne - bez ewentualnego kosztu noclegów)

Uwagi: