1. NARZECZENI
Imię i nazwisko/data urodzenia / numer telefonu kontaktowego
Imię i nazwisko/data urodzenia kontakt / numer telefonu kontaktowego
2. DATA I MIEJSCE ŚLUBU/WESELA
Preferowany termin ślubu/wesela (dzień / miesiąc / rok):
Preferowana miejscowość/okolice:
Miejsce ślubu:
kościół w centrum miastakościół w pobliżu miejsca weselaUrząd Stanu Cywilnegoślub w plenerzeInne
Miejsce wesela:
sala balowa hoteluzamekdwórpałackarczmarestauracjadom weselnyprzyjęcie w plenerzeInne
3. ZAKRES ORGANIZACJI Miejsce ślubu (znalezienie odpowiedniego miejsca na ceremonię ślubu)Ślub kościelny (pomoc w organizacji ceremonii zaślubin w kościele)Ślub cywilny (pomoc w organizacji ślubu w USC)Ślub w plenerze (organizacja uroczystości zaślubin w plenerze)
4. PRZYJĘCIE WESELNE
Całonocne przyjęcie weselne - tradycyjne przyjęcie z tańcami do ranaKoktajl/obiad lub kolacja weselnaPrzyjęcie tematyczne (styl retro, filmowy, hawajski, nowoczesny itp.)Sala na przyjęcie weselne (znalezienie odpowiedniego miejsca na przyjęcie weselne)Alkohol - organizacja i zakup alkoholuBar alkoholowy - organizacja profesjonalnego baru i barmanówKącik kawowy/herbaciany/cygar i whisky - pokaz baristyczny, kawowy itp.Tort i ciasta - doradztwo przy wyborze, zamówienie tortu i ciastOrganizacja słodkiego bufetuUpominki dla gości / organizacja prezentów na stoły lub/i na pożegnanieInne
5. STYL WESELA (proszę wpisać):
6. GOŚCIE WESELNI:
Liczba osób
Noclegi dla gości (liczba osób, dla których chcieliby Państwo zarezerwować nocleg)
Transfer gości (odbiór gości z lotniska, dworca itp.) proszę wpisać poniżej ilość osób
Transport gości na miejsce ślubu (transport gości na miejsce ceremonii/przyjęcia) - proszę wpisać poniżej ilość osób.
Liczba dzieci (planowana liczba dzieci na przyjęciu + przedział wiekowy)
7. TRANSPORT PARY MŁODEJ
LimuzynaStylizowane auto retroDorożkaKonnoMotocykleNowoczesny samochódInne
8. OPRAWA MUZYCZNA Muzyka w Kościele/USC (oprawa muzyczna ceremonii zaślubin - wokal, skrzypce, kapela góralska, kwartet smyczkowy itp.)Zespół na wesele (występ zespołu, muzyka na żywo + częściowo z playbacku)DJ (występ na całym weselu lub części wesela)Konferansjer (prowadzenie przyjęcia, organizacja zabawy/konkursów)Atrakcja muzyczna podczas przyjęcia (występ zespołu np. jazzowego, góralskiego, latino itp.)Inne
9. FOTOGRAFIA I FILM
Sesja narzeczeńska (wybór fotografa oraz sesja w wybranym klimacie i miejscu)Reportaż fotograficzny dnia wesela (wybór fotografa, organizacja reportażu z całego dnia)Sesja w plenerze/studio/w innym miejscu (wybór fotografa oraz organizacja sesji zdjęciowej)Reportaż filmowy z dnia weselaTeledysk (skrót z dnia wesela)Film specjalny (np. podziękowania dla rodziców)Wynajem dronaInne
10. DEKORACJA + OPRAWA FLORYSTYCZNA
Dekoracja w miejscu ceremonii zaślubin (organizacja oraz nadzór nad przystrojeniem Kościoła/USC/miejsca przysięgi)Dekoracja Sali (organizacja oraz nadzór nad przystrojeniem Sali itp.)Dekoracja samochodu (organizacja dekoracji samochodu weselnego)Bukiety (bukiet dla Panny Młodej i świadka)Papeteria ślubna ( organizacja zaproszeń, winietek, menu, tablo, itd.)Dekoracja świetlna saliButonierki (dla Pana Młodego, drużbów)świecące litery/napisInne (np. preferowana kolorystyka dekoracji itd.)
11. DODATKOWE ATRAKCJE:
Fajerwerki, lampiony szczęścia, pokazy ognia, laseryPokaz tańca, kabaretówFontanna czekoladowa lub alkoholowaGry i zabawyŚwiecące balonyBańki mydlane (przy wyjściu z ceremonii zaślubin)Płatki róż/konfetti (przy wyjściu z ceremonii zaślubin)Profesjonalny pokaz tańca połączony z nauką tańca dla gościKaraoke dla gościKsięga pamiątkowa (w różnych formach) - do wpisów gości weselnychAparat InstaxFotobudkaInne propozycje (jeśli mają Państwo inne propozycje proszę wpisać)
12. ŚLUBNA STYLIZACJA:
Stylizacja Panny Młodej:
wybór sukni ślubnejfryzjermakijażysta
---
Stylizacja Pana Młodego:
wybór garnituru i dodatkówfryzjer
Stylizacja Druhen:
wybór sukienekfryzjermakijażysta
Stylizacja Drużbów:
wybór garniturówfryzjer
13. DODATKI ŚLUBNE Kurs tańca (pomoc w wyborze Kurs tańca - organizacja lekcji tańca dla Młodych lub tylko nauka tańca)Prezenty dla rodziców (pomoc w organizacji upominków dla rodziców)Opieka nad dziećmi (organizacja opiekunki dla dzieci/ animatorki czasu wolnego dla dzieci)Inne
14. PODSUMOWANIE Koordynacja dnia ślubu (obecność konsultanta ślubnego w dniu przyjęcia - przygotowania, ceremonia zaślubin, przyjęcie)Budżet (planowany budżet na uroczystości ślubne - bez ewentualnego kosztu noclegów)
Uwagi:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z wysłaniem formularza zapytania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania w celu przygotowania oferty oraz umowy. Zostałem poinformowana/ny, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwość ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. W tym celu odpowiednim do kontaktu jest mail: biuro@whataday.pl Administratorem danych osobowych jest What a Day! Aleksandra Licak.